Avui vinc amb un tema que m’encanta i que crec que t’interessarà molt: l’EXPERIÈNCIA PSICOLÒGICA DE LA GESTACIÓ.

Et vull parlar del concepte d’AMBIVALÈNCIA SALUDABLE, és a dir, els sentiments contradictoris que podem tenir les dones durant l’embaràs i respecte aquest, les PREOCUPACIONS més habituals que tenim les mares durant la gestació, tots els CANVIS als que la dona embarassada haurà de fer front (i que no són pocs!) i també del VINCLE PRENATAL és a dir, la relació afectiva de la mare amb el nadó abans de néixer, i del que et seguiré parlant en les properes entrades.

Et ve de gust?

Doncs pots escoltar el podcast que he gravat directament aquí sota o subscriure’t en alguna de les següents plataformes.

T’espero!

Una abraçada,

Estel.

 

APUNTA’T A LA NEWSLETTER DE SÓC MARE I DESCARREGA’T DE FORMA GRATUÏTA L’EBOOK AMB LES TRES ESTRATÈGIES PER VIURE EL TRÀNSIT A LA MATERNITAT APODERADA, TRANQUIL·LA I ACOMPANYADA